خبر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

حجت الاسلام حسین رضا گروسی  در گفتگو با خبرنگار آوج نيوز ضمن تبریک فرا رسیدن  ماه رمضان ماه میهمانی خداوند بیان کرد: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان  به منظور ترویج احام و معارف اسلامی در این ماه مبارک  به تعداد 100 نفر از مبلغین و روحانیون به روستاهای سطح شهرستان آوج اعزام شده اند.

وی در ادامه افزود: به علت کم بودن تعداد جمعیتی  برخی از روستاها که تعداد آن ها به پنج الی شش روستا می رسید از اعزام مبلغین خوداری نموده ایم.

گروسی با اشاره به اینکه اکثریت روستاها از وجود خانه عالم بهره مند هستند گفت: وجود این خانه های عالم  برای مبلغین و روحانیون زمینه تبلیغات احکام و معارف دینی را راحتر می کند.

مسئول اعزام مبلغین اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آوج  خاطر نشان کرد: در حدود 20 درصد از روستاها که خانه عالم وجود ندارد اهالی آن با  دراختیار قرار دادن امکانات رفاهی از مبلغین میزبانی می کنند.

حجت الاسلام حسین رضا گروسی  با اشاره به هدف اعزام مبلغین تصریح کرد: در این ماه مبارک  به منظور ترویج بیشتر احکام و معارف الهی ، مردم بویژه جوانان و نوجوانان  می توانند از وجود مبلغین  بیشترین استفاده را داشته باشند.

وی  پیرامون برنامه های فرهنگی و مذهبی در سطح شهرستان  آوج  اظهار داشت:  در کلیه مساجد سطح شهرستان که از وجود روحانیون بهره مند هستند مراسم نماز جماعت، سخنرانی و قرائت قرآن برگزار خواهد شد.

گروسی بیان کرد:در سطح شهر آوج نیز علاوه بر نماز جماعت  و سخنرانی  تلاوت هر روز یک جزء قرآن کریم  را در محل آستان مقدس امامزاده محمد طاهر(ع) خواهیم داشت که از اول  ماه مبارک رمضان شروع خواهد شد.

مسئول اعزام مبلغین اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آوج در پایان افزود: کلاس های تابستانی قرآن کریم ویژه برادران در روز های زوج و خواهران در روزهای فرد برگزار می گردد.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: آواي آوج-آوج نيوز-شهرستان آوج-فرمانداري آوج ,
:: بازدید از این مطلب : 532
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : آوج نيوز
ت : چهار شنبه 19 تير 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی