خبر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

فرماندار آوج با اشاره به بررسی تقویت زنبور‌ستان‌های آوج در کمیسیون‌های برگزار شده کشاورزی افزود: تولید عسل از جمله مواردی است که در زنبور‌ستان‌ها می‌توانیم به تولید آن بیندیشیم و البته گرد افشانی موضوع مهم در زنبور‌ستان‌های آوج محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه باغ‌های آوج جزو بهترین باغ‌های استان قزوین به حساب می‌آیند، تصریح کرد: امسال ۱۳ جلسه کمیته توسعه کشاورزی در آوج برگزار شد.

فرماندار آوج با اشاره به آمادگی فرمانداری آوج برای واگذاری زمین به جوانان آوجی تصریح کرد: در آوج گام‌های خوبی برای حمایت از جوانان انجام شده است که بسیار نیز رضایت‌بخش بوده است.

موسوی ابراز داشت: با توجه به اقلیم خوب آوج از سرمایه‌گذاران دعوت می‌کنیم در آوج برای سرمایه‌گذاری وارد شده و تمام امکانات مانند: برق، آب و سیستم مخابرات در شهرک صنعتی این شهرستان آماده است.

وی عنوان کرد: فرمانداری آوج از صفر تا ۱۰۰ مسائل مربوط به سرمایه‌گذاران را پیگیری کرده و همراه سرمایه‌گذاران از آنان حمایت می‌کند.

فرماندار آوج با اشاره به پیگیری برای احداث ساختمان دهیاری‌ها در آوج خاطرنشان کرد: ساختمان دهیاری تبلسکین شهرستان آوج نیز امسال با اعتبار ۱۷۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: شهرستان آوج-آوج نیوز-آوای آوج ,
:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : آوج نيوز
ت : جمعه 31 خرداد 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی