احداث ساختمان جدید فرمانداری آوج
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

سیدعبدالله موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار آوج نيوز با بیان اینکه اصول انقلابی و اعتقادی مردم همواره عامل دفع توطئه‌ها بوده است، اظهار داشت: امروز دسیسه دشمنان در محیط مجازی و ماهواره‌ای تلنگری برای مسئولان امور فرهنگی بوده و هشداری در این حوزه تلقی می‌شود.

فرماندار آوج در خصوص ساخت خانه‌های عالم روستایی و استقرار روحانیون در روستاهای شهرستان آوج افزود: استقرار سازمان تبلیغات اسلامی و ساخت خانه‌های عالم جزو برنامه‌های حوزه اعتقادی و تقویت مبانی دینی و قومی در آوج بوده است.

وی عنوان کرد: تمام دغدغه و تلاش فرمانداری آوج در حوزه فرهنگی این است که بتوان فرهنگ دینی را در این شهرستان پررنگ‌تر کرده و نسبت به ترویج احکام اسلامی اقدام کنیم.

موسوی پیرامون بهره‌برداری از ساختمان جدید فرمانداری آوج عنوان کرد: در حال حاضر بالغ بر دو هزار و 500 متر زمین برای احداث ساختمان جدید فرمانداری آوج اختصاص یافته است.

وی با قدردانی از مدیریت راه‌ و شهر‌سازی شهرستان آوج به‌ پاس تلاش‌ها برای توسعه محور‌های ارتباطی در آوج بیان کرد: تلاشگران عرصه راهداری آوج تاکنون تعداد قابل‌ توجهی از مسافران در مکان‌های صعب‌العبور و گرفتار در برف و کولاک شدید را نجات داده‌اند که از آنان تقدیر می‌کنیم.

فرماندار آوج بیان کرد: در شهرستان آوج تاکنون نزدیک به 30 دستگاه خودروی سنگین برای مواقع بحرانی برف‌روبی خریداری شده است.

موسوی با ابراز رضایت‌مندی از فعالیت مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان آوج عنوان کرد: تهیه گزارش عملکرد از مسئولان سبب اطلاع‌رسانی بیشتر شده و رضایت‌مندی مردم را در پی دارد.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: بازدید از این مطلب : 536
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آوج نيوز
ت : چهار شنبه 7 فروردين 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی