جشنواره صدای بهار
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

در مراسمی که روز گذشته با حضور مسئولین شهرستان اعم از فرماندار، بخشداران دو بخش آوج و آبگرم ، دیگر مسئولین شهرستان و هنرمندان  برگزار گردید جشنواره صدای بهار و چهارمین نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری گشایش یافت.

آیین افتتاحیه این جشنواره  و نمایشگاه که با آواز خوانی عمو نوروز  و  ساز و دهل آغاز شد ؛سوغاتی و صنایع دستی  شهرستان آوج اعم از سبد ، گلیم ، جاجیم ، فرش  و غیره در غالب غرفه های متنوع به منظور بازدید علاقه مندان  به نمایش گذاشت است.

در مراسم افتتاحیه اجرای  سرود توسط دانش آموزان  مدارس ابتدایی و راهنمایی شهر آوج ، پخش کلیپ  نیز انجام گرفت ؛ قابل ذکر است که در برپایی نمایشگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  و کلیه ادارات مربوطه  در سطح شهرستان آوج همکاری لازم را با اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری  داشته اند.

در حاشیه این نمایشگاه غرفه تهیه غذاهای سنتی و فروش سوغاتی نیز برپا شده است که علاقه مندان می توانند از آن ها بازدید بعمل آورند ضمنا هنرمند سبد بافی شهرستان آوج نیز به تهیه سبد در این نمایشگاه مشغول است و صنایع دستی بومی  این شهرستان  را برای علاقه مندان عرضه می کند.

 

این نمایشگاه تا ۱۶ فروردین‌ ماه سال آینده در محل اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری  شهرستان آوج(کاروانسرای شاه عباسی) برای بازدید عموم مردم و مسافران نوروزی برپاست همچنین مراسم نوروز خوانی تا سوم فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: بازدید از این مطلب : 678
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آوج نيوز
ت : دو شنبه 28 اسفند 1391
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی