اداره صنعت , معدن و تجارت شهرستان آوج
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

عمتی در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان آوج  در گفتگو با خبرنگار  آوج نيوزبا  اشاره  به فرا رسیدن عید نوروز بیان کرد: بیش از ۲۰ تن برنج خارجی با نام های هندی و تایلندی برای تامین معیشت مردم وارد بازر کرده ایم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه توزیع برنج در بازار آغاز شده و تا زمانی که نیاز بازار پاسخگو باشد، ادامه خواهد داشت گفت: د توزیع برنج داخلی هیچ مشکلی وجود ندارد و عرضه و تقاضا یکدیگر را پوشش می‌دهند.

مسئول اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان آوج  با تاکید بر اینکه ۱۰ تن مرغ منجمد را  وارد بازار شهرستان کرده ایم  افزود: در دو بخش آوج و آبگرم به نسبت جمعیت شهری و روستایی  توزیع انجام شده است.

نعمتی با اشاره  بر اینکه ۱ تن گوشت منجمد نیز برای تنظیم بازار توزیع شده است اظهار داشت:سهمیه دریافت برنج ، گوشت و مرغ هر شهرستان از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام شده است  که بازرسان این صنف بعد از پرداخت سهمیه ، به شکل نامحسوس کنترل های لازم را انجام می دهند تا از هرگونه سوء استفاده احتمالی جلوگیری شود.

این مسئول  در پایان عنوان کرد: ۲۰ تن مرغ هم  خریداری شده است که اگر برای ایام عید نوروز فراهم شود در بین شهروندان توسط اصناف  توزیع خواهد شد که امیدواریم نیاز مردم را فراهم کنیم.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: بازدید از این مطلب : 643
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آوج نيوز
ت : پنج شنبه 24 اسفند 1391
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی