همايش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

حجت الاسلام علی قابل در اولین  همایش هیئت نظارت شهرستان آوج  که روز گذشته  در محل  سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید با اشاره به سوره مبارکه والعصر در قرآن کریم بیان کرد: قرآن کریم به پیروانش تاکید می کند  که انسان در حال خسران می باشد این  تباهی و از بین بردن دارای دو بعد است  یا عمر او می گذرد و کم می شود  و یا اینکه دنیا و آخرت خود را به خسران می کشد.

وی در ادامه افزود: قرآن می گوید همه خسران می کنند  مگر کسانی که اهل تقوا باشند و به یکدیگر در  صبوری بر مشکلات سفارش می کنند  در این راستا  وظیفه داریم  با کسب بصیرت خود و جامعه یمان را از غفلت زدگی جلوگیری نجات دهیم.

قابل با اشاره به حدیثی از امام محمد باقر (ع) عنوان کرد: هر مومنی که یک شخص گرفتار به او مراجعه کند  و تلاش در راستای بر آوردن حاجت او انجام دهد  خداوند متعال ۷۳ گرفتاری و حاجت از او بر می دارد  که یکی از آن در دنیا و ۷۲ عدد آن در آخرت  به اجابت می رسد.

مسئول  دفتر نظارت و بازسی بر انتخابات استان قزوین اظهار داشت: در میان جامعه ما اقشاری هستند  که کمبود از لحاظ مادی و معنوی دارند در این زمینه افراد مومن و با بصیرت باید از این فرصت استفاده کنند و در راستای  موفقیت ایران اسلامی در جوامع بین المللی تلاش کنند.

حجت الاسلام علی قابل با اشاره به اینکه مقدمات انتخابات سال آینده از هم اکنون باید فراهم شود ابراز کرد: نظام به خاطر صرفه جویی و تلف نشدن وقت مردم انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا را به صورت متمرکز برگزار می کند البته هر کدام قانون مجزایی دارند.

قابل  تصریح کرد:نظارت بر انتخابات شورای اسلامی بر عهده مجلس شورای اسلامی و  ریاست جمهوری بر عهده هیات نظارت  می باشد که باید با تعامل هم یک انتخابات پرشوری را برگزار کنیم در این راستا در روستاهای بالای ۲۰خانوار صندوق مجزایی وجود خواهد داشت.

مسئول  دفتر نظارت و بازسی بر انتخابات استان قزوین با اشاره به تشکیل هیات معتمد بیان کرد: در این هیات باید وجود یک نفر از شورای شهر ، دادستان ، آموزش و پرورش و  ثبت احوال  الزامی می باشد.

 حجت الاسلام علی قابل در ادامه با اشاره به شعار انتخابات آزاد که از سوی بعضی مسئولین مطرح می شود گفت: رهبر معظم انقلاب یک تشریح کاملی از واژه انتخابات آزاد داشته اند که واضح و قابل هضم است  و فرمودند: ما تاکنون انتخابات ما آزاد نبوده است در کدام کشوری این گونه انتخابات برگزار می شود همه این ها از ترفند های دشمن است نباید جدول دشمنان را پر کنیم.

قابل پیرامون دخالت استکبار جهانی در کشورها اظهار داشت:  اینکه  دشمنان نظام بحث انتخابات آزاد را مطرح می کنند  هدفی جزء دخالت در کشورمان را ندارند همانگونه که در سایر کشورها اعم از مصر  دخالت خود را با  فرستادن ناظر مشخص کردند و دم از  استانداردهای بین المللی می زنند.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آوج نيوز
ت : شنبه 19 اسفند 1391
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی