اطلاعیه
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

مجتبی فنایی مقدم در گفتگو با خبرنگار آوای آوج  با اعلام برگزاری کارگاه های آموزشی  در شهرستان آوج بیان کرد: در اين كارگاه بازديدكنندگان از نزديك با مواد اوليه و ابزار كار و نيز نحوه توليد سفال آشنا شدند.

وی در ادامه افزود:در این کارگاه آموزشی ورک شاپ سفالگری  مربي این رشته  به صورت تخصصي در خصوص آموزش كارهاي دستي،آموزش كار با چرخ سفالگري،اجسام برجسته بر روي سفال،كنترل گل بر روي صفحه دستگاه و نيز  ساخت فرم هاي مختلف توضيحاتي ارائه داد.
فنایی مقدم در حاشیه  بازديد علاقه مندان از اين كارگاه، به  بيان نقش مهم اين گونه گارگاه ها در رواج مشاغل خانگي و ايجاد فرصتهاي شغلي جديد در سطح شهرستان اشاره كرد و گفت: بهرمندي از تسهبلات بانكي،ايجاد بازارهاي  جديد و برخورداري از خدمات بيمه از مزایای حضور افراد در این کارگاه آموزشی می باشد.

مسئول اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آوج عنوان کرد:علاقه مندان به رشته هاي صنايع دستي مي توانند برای شركت در كلاس ها ثبت نام  نمايند.

مجتبی فنایی مقدم اظهار داشت: کارآموزان  پس از تكميل دوره هاي آموزشي  می توانند از تسهيلاتي شامل بيمه تامين اجتماعي، وام مشاغل خانگي و تسهيلات شركت در نمايشگاه ها براي فروش محصولات توليد شده بهره مند شوند.
این مسئول شماره های 4623860- 4623260 -0282 را جهت ثبت نام در اختیار علاقه مندان قرار داد و گفت: در صورت تمایل ، افراد می توانند با شماره تلفن های ذکر شده تماس حاصل نمایند و یا به آدرس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آوج  واقع در کاروانسرای شاه عباسی مراجعه نمایند.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: آوج نیوز , آوای آوج , شهرستان آوج , کاروانسرای آوج , آوجمیراث فرهنگی آوج ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آوج نيوز
ت : یک شنبه 17 آذر 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی