انجمن
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

به گزارش پایگاه خبری آوای آوج ، اولین انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان آوج با حضور  محمد رضا مولایی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان قزوین  ، سید عبدالله موسوی فرماندار ، بخشداران  و دیگر مسئولین این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه فرماندار شهرستان آوج ضمن تقدیر از برگزاری اولین انجمن کتابخانه های عمومی بیان کرد: شهرستان آوج  یک منطقه ای فرهنگی است که بیشتر مردم آن دارای تحصیلات عالی هستند.

سید عبدالله موسوی با درخواست از  خدمات رسانی بیشتر در عرصه فرهنگ کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: با این خدمات رسانی و تجهیز می توانیم فعالیت بیشتری را شاهد باشیم که در خور شان این شهرستان است.

در ادامه این انجمن مدیر کل کتابخانه های عمومی استان قزوین با تقدیر از مسئولین گفت:انگیزه مسئولین در زمینه فرهنگ سازی بحث کتاب و کتابخوانی بسیار مثبت است.

محمد رضا مولایی به تشریح برنامه های نهاد کتابخانه ها پرداخت و افزود: از همه ظرفیت ها باید استفاده کنیم تا بتوانیم عملکرد مثبتی را در سطح شهرستان در پیش رو بگیریم تا به جایگاه واقعی کتاب و کتابخوانی برسیم.

رئیس اداره کتابخانه های شهرستان آوج نیز با اعلام وضعیت کتابخانه های این شهرستان عنوان کرد: هم اکنون این اداره دارای دو کتابخانه در سطح شهرستان با نام های پیامبر اعظم(ص) در آوج و بقیة الله الاعظم(عج) در آبگرم است.

مهدی افتخاری خاطر نشان کرد: کتابخانه پیامبر اعظم(ص) در آوج به صورت دوشیفته فعالیت می کند که دارای سالن مطالعات به صورت جداگانه  ویژه خواهران و برادران است و همچنین دارای بخش های مجزایی از جمله مذهبی ، کودکان ، علمی ، تاریخی و … می باشد.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: آوج نیوز , آوای آوج , شهرستان آوج , کتابخانه , شهر آوج , کتابخانه عمومی , کتابخانه شهرستان آوج , آوج ,
:: بازدید از این مطلب : 464
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : آوج نيوز
ت : شنبه 13 مهر 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی