پوشاک
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

یدالله عزیز محمدی در گفتگو با خبرنگار آوای آوج با اعلام اینکه قصد دارد در شهرستان آوج یک کارگاه تولیدی پوشاک ایجاد کند بیان کرد: با توجه به اینکه 35 سال سابقه کار در زمینه تولید پوشاک دارم به منظور تحقق حماسه سیاسی در شهرستان آوج اقدام به ایجاد کارگاه تولیدی پوشاک خواهم کرد در این راستا نیازمند حمایت مسئولین هستم   تا با این عمل به فرامین مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانم.

وی افزود: با توجه به اینکه حداقل زمین برای شروع کار 300 متر مربع می باشد  لذا درخواست زمین و نیروی انسانی جهت ایجاد اشتغالزایی  بسیار اهمیت دارد که در ابتدا به دنبال آن بوده ام.

عزیز محمدی با اعلام اینکه امکانات  موجود برای شروع  کار اعم از چرخ و غیره می باشد گفت: در حال حاظر 12 کارگاه تولیدی در سطح کشور زیر نظر بنده فعالیت می کنند که در این راستا  برای 50 نفر به صورت مستقیم و 200 نفر نیز غیر مستقیم اشتغالزایی شده است.

این تولید کنننده پوشاک عنوان کرد:شش تولیدی در تهران ، سه تولیدی در جاده ساوه  و سه تولیدی دیگر نیز در شهر قروه استان همدان مشغول به فعالیت هستند که کار تولیدی پوشاک انجام می دهند.

یدالله عزیز محمدی با اشره به تجربیات گذشته خود گفت: در سال های 1375 و 1376 سابقه صادرات پوشاک به کشورهای اروپایی از جمله آلمان را داشته ام  که شروع کار اینجانب در سال  1361 بعد از پایان خدمت سربازی به صورت رسمی آغاز شد.

وی خاطر نشان کرد: در زمینه های پیشرفت داشتن پشتکار بعد از توکل بر خداوند متعال  می تواند فرد را موفق کند تا به انچه خواسته اش است برسد.

 عزیزمحمدی در پایان تاکید کرد:با ایجاد این کارگاه تولیدی که در سطح استان قزوین بزرگترین کارگاه خواهد بود افراد زیادی مشغول به فعالیت می شوند تا زمینه ای برای تحقق حماسه اقتصادی فراهم شود.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: آوج نیوز , آوای آوج , شهرستان آوج , کارگاه آوج , آوج , شهرستان , شهرستان آوج , آوج , شهر آوج ,
:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : آوج نيوز
ت : چهار شنبه 10 مهر 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی