افزايش بودجه شهرستان آوج
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

سیدعبدالله موسوی در گفتگو با خبرنگار آوای آوج با اشاره به تحقق حماسه سیاسی در سطح شهرستان  بیان کرد: از اینکه مردم شهرستان آوج  در انتخابات 24 خرداد ماه با لبیک گویی به ندای رهبر معظم انقلاب توانستند با حضور 99/8 درصدی بالاترین مشارکت را در استان به ثبت برسانند باید تقدیر و تشکر کرد بنده به دستان تک تک این مردم ، به دلیل فهم و شعور بالا  در دفاع از حریم ولایت بوسه می زنم.

وی در ادامه  با تاکید بر تحقق حماسه اقتصادی اظهار داشت: به علت تازه تاسیس بودن شهرستان اعتبارات خوبی در کمیته برنامه ریزی به تصویب رسیده است که می تواند جهش خوبی را برای پیشرفت شهرستان  باشد در این زمینه از استاندار ولایی ، مدیر کل برنامه ریزی  و همه  دست اندرکاران که نقش بسزایی  در این مصوبه داشته اند  تقدیر و تشکر داریم.

موسوی افزود: بودجه امسال نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش داشته است  به طوری که مبلغ  پنج میلیارد و 400 صد میلیون تومان  به  11 میلیارد تومان افزایش یافته است که در بخش های راه روستایی ، کشاورزی ، جمع آوری آب های سطحی  ، آموزش و پرورش ، ورزشی ، اشتغالزایی ، فرهنگی  و تامین آب آشامیدنی هزینه خواهد شد.

فرماندار شهرستان آوج  با اشاره به اینکه 75 درصد جمعیت شهرستان را جمعیت روستایی تشکیل می دهد گفت: با توجه به مبالغ تخصیص یافته  بیشترین اعتباراتی که هزینه خواهد شده در بخش روستایی می باشد در این زمینه با  بازدیدی که  همراه  با معاون وزیر راه و شهرسازی  از سطح راه روستایی شهرستان داشته ایم  مصوبات خوبی را در  راستای  تعمیر آسفالت و روکش آن داشته ایم.

سیدعبدالله موسوی پیرامون وضعیت راه های شهرستان خاطرنشان کرد: وجود سه گردنه یکی قبل از آبگرم ،  دومی خروجی شهر آوج به سمت قزوین   و سومی در گردنه سلطان بلاغ  و همچنین  سردسیر بودن منطقه  اعتبارات خوبی برای آن ها به تصویب برسد.

وی تصریح کرد:380 فقره تسهیلات بین دستگاه ها توزیع شده است  که در راستای آن  کمیته امداد امام خمینی(ره) ، میراث فرهنگی و گردشگری ، آموزش و پرورش  و راه و شهرسازی  همه در جهت اشتغالزایی و  جذب نیرو  نقش دارند.

موسوی با بیان اینکه در بحث فرهنگ و هنر 530 میلیون تومان تصویب شده است گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای احداث مجتمع فرهنگی شهرستان با سالن وسیع آمفی تئاتر  تعهد داده است و در بخش های دیگر ازجمله  میراث فرهنگی و اوقاف در  ساخت  و تعمیر مساجد و امامزاده ها  و همچنین سازمان تبلیغات اسلامی نیز در راستای ساخت خانه های عالم اقدام خواهد کرد.

فرماندار شهرستان آوج تاکید کرد: با توجه به تازه تاسیس بودن شهرستان آوج تمام توان خود را برای استقرار ادارات در سطح شهرستان گذاشته ایم که تاکنون از زمان تاسیس فرمانداری در حدود 28 اداره در این شهرستان ایجاد شده و یا ارتقا یافته است.

سیدعبدالله موسوی در پایان بیان کرد: در حوزه زیرساختی، کشاورزی ، صنعت و گردشگری نیز کارهای خوبی تاکنون انجام شده که از عوامل اجرایی آن تقدیر و تشکر می شود.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: آوج نيوز-آواي آوج-فرمانداري آوج-شهرستان آوج ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : آوج نيوز
ت : یک شنبه 20 مرداد 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی