شبكه بهداشت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان آوج در گفتگو با خبرنگار آوای آوج با اشاره به پیگیری مشکلات مرتفع شده اظهار داشت:با توجه به اینکه از کمبود امکانات در محل آزمایشگاه  شبکه  مواجه بودیم اما نگذاشته ایم که این آزمایشگاه تعطیل شود.

 شبکه بهداشت و درمان شهرستان آوج مجهز به رادیولوژی

محمد مهدی آقابگلو با اعلام اینکه شبکه بهداشت و درمان شهرستان آوج  مجهز به بخش رادیولوژی شده است گفت: با پیگیری هایی  که  انجام داده ایم  توانستیم  اعتبار بخش رادیولوژی را فراهم کنیم.

وی در ادامه افزود: اعتبار هزینه شده در این بخش در حدود 12 میلیون تومان بوده است که با تامین اعتبار از سوی فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان این امر ممکن شده است.

 انجام آزمایش های مربوط به ازدواج

مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان آوج خبر داد: انجام آزمایش های مربوط به ازدواج نیز در این شبکه انجام می گیرد که دیگر نیازی نیست تا زوج های جوان به شهرستان های دیگر مراجعه نمایند.

 تجهیز شبکه بهداشت و درمان شهرستان آوج به سایت هاری

محمد مهدی آقابگلو خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه شبکه بهداشت و درمان شهرستان آوج به سایت هاری مجهز شده است لذا  افرادی که به این بیماری مبتلا می شوند  باید در اسرع  وقت به پزشک مراجعه نمایند.

وی  ادامه داد:هاری یک بیماری ویروسی کشنده است که مخصوص گوشتخواران اهلی و وحشی بوده و انسان و سایر حیوانات خونگرم پستاندار به طور تصادفی و غالباً از طریق گزش به آن مبتلا می شوند.

آقابگلو با بیان اینکه در حدود بیش از 5 نفر برای ترزیق واکسن بیماری هاری مراجعه کرده اند گفت: خوشبختانه به علت داشتن  واکسن های مربوطه توانسته ایم درمان سریعی را بر روی بیماران داشته باشیم  و در صورت اتمام این داروها ، نسبت به خرید آن اقدام خواهیم کرد.

 درمان رایگان عقرب زدگی

مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان آوج با تاکید بر اینکه بعضی از واکسن ها ترکیبی هستند  بیان کرد: شایع ترین نشانهٔ عقرب زدگی درد سوزانندهٔ آنی، تورم در حال پیشرفت، تغییر رنگ در محل گزش و در مراحل بعدی تهوع و استفراغ، آبریزش از دهان، بی قراری و اضطراب، است.

محمد مهدی آقابگلو گرمای هوا را یکی از علت های  افزایش عقرب دانست و عنوان کرد: در استان های جنوبی کشورمان  وجود این مساله بسیار شایع است البته در سطح شهرستان آوج نیز در تیر ماه سال جاری با توجه به اینکه دمای هوا افزایش پیدا کرده بود  که شاهد 6 مورد عقرب زدگی بودیم.

وی با اعلام اینکه  درمان عقرب زدگی رایگان است  خاطر نشان کرد: پادزهر عقرب زدگی  در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آوج وجود دارد که از این مقدار موجود به شهر آبگرم نیز خواهیم داد.

                            تزریق واکسن هپاتیت به کارکنان شهرداری های آوج و آبگرم

آقابگلو پیرامون اینکه واکسن هپاتیت در سه مرحله  استفاده می شود گفت:  به کلیه کارکنان شهرداری های آوج و آبگرم واکسن هپاتیت تزریق خواهد شد.

 سربازان بدو خدمت نگران  نباشند

مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان آوج خطاب به سربازان اظهار داشت: روزهای سه شنبه هر هفته واکسن مننژیت  و توام( دیفتری و گزار) برای سربازان تزریق  می شود که دیگر نیازی  نسیت به شهرستان های هم جوار مراجعه نمایند.

محمد مهدی آقابگلو  از خبرهای خوش دیگر گفت: با توجه به جدا شدن مسئول امور مالی از شبکه بهداشت و درمان بوئین زهرا دیگر هزینه های داخلی به حساب خود شبکه آوج واریز می شود که با این هزینه ها و اعتباراتی که از فرمانداری و استان فراهم خواهد شد امکانات خوبی خواهیم داشت تا زمینه خدمات رسانی  بهتر به مردم  را مهیا سازیم.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: آوج نيوز-آواي آوج-شهرستان آوج-آوج-اخبار آوج-فرمانداري آوج ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : آوج نيوز
ت : یک شنبه 20 مرداد 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی