راهپیمایی روز جهانی قدس
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

حسین آقامرادی ضمن بی نظیر خواندن حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی روز حهانی قدس بیان کرد: این حضور ها قوت قلبی برای امت های مسلمان است که اعلام حمایت خود را از مردم مظلوم و ستمدیده  فلسطین  اعلام کنند.

وی  حس انسان دوستی  جامعه بشریت بویژه  مسلمانان را عامل این  حضور دانست و اظهار داشت:مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس خشم و نفرت خود را  از رژیم جعلی اسرائیل و غده سرطانی آمریکا اعلام کردند و خواستار نابودی این رژیم شدند.

آقامرادی خاطر نشان کرد: حضور کم نظیر مردم ، برابری و برادری  آن ها را نسبت به مردم بی دفاع فلسطین اعلام کرد و نشان داد که این ملت حامی مظلومان و مخالف ظالمان است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  شهرستان آوج  افزود:حضور میلیونی امت خداجو در روز جهانی قدس تبلور ایمان، جهاد و شهادت بود که با بهره گیری از آموزه‌های ائمه اطهار(ع) آن را به رخ جهانیان کشاندند؛ همه این ها باعث شد که مردم بار دیگر ثابت کنند پای آرمان ها و ارزش های انقلاب ایستاده اند و لحظه ای از آن عقب نشینی نخواهند کرد.

حسین آقامرادی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم شهرستان آوج در راهپیمایی روز جهانی قدس بیان کرد: مردم شهرستان آوج همپایی مردم سراسر جهان  حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند و نشان  دادند در هر جایی که نیاز باشد حضور دارند و به ندای رهبر معظم انقلاب  لبیک می گویند.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: آوج نيوز-شهرستان آوج-آواي آوج-اخبار آوج-روز قدس آوج ,
:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آوج نيوز
ت : یک شنبه 13 مرداد 1392
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی